Jeśli Twój bagaż dotarł do miejsca docelowego z opóźnieniem, powiadom o tym przewoźnika i uzyskaj od niego dokument potwierdzający fakt oraz okres opóźnienia dostarczenia bagażu.
Jeżeli w związku chwilowym brakiem bagażu kupiłeś niezbędne w podróży przedmioty użytku osobistego mające zastąpić przedmioty znajdujące się w opóźnionym bagażu, konieczne jest zachowanie oryginału dowodów ich zakupu (rachunki, paragony, faktury). Będą one niezbędne podczas procesu likwidacji szkody.
Ubezpieczyciel zastrzega sobie prawo do wystąpienia z prośbą o dostarczenie dodatkowej dokumentacji niezbędnej do rozpatrzenia roszczenia.
W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt: szkody@ergo-ubezpieczeniapodrozy.pl
Dokumenty prosimy przesłać na adres:
ERGO Ubezpieczenia Podróży Dział Likwidacji Szkód
al. Grunwaldzka 413
80-309 Gdańsk