Twój bagaż nie dotarł do miejsca docelowego?

Jeśli Twój bagaż dotarł do miejsca docelowego z opóźnieniem, powiadom o tym przewoźnika i uzyskaj od niego dokument potwierdzający fakt oraz okres opóźnienia dostarczenia bagażu.

Jeżeli w związku chwilowym brakiem bagażu kupiłeś niezbędne w podróży przedmioty użytku osobistego mające zastąpić przedmioty znajdujące się w opóźnionym bagażu, konieczne jest zachowanie oryginału dowodów ich zakupu (rachunki, paragony, faktury). Będą one niezbędne podczas procesu likwidacji szkody.

 


 

Ubezpieczyciel zastrzega sobie prawo do wystąpienia z prośbą o dostarczenie dodatkowej dokumentacji niezbędnej do rozpatrzenia roszczenia.

W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt: szkody@ergo-ubezpieczeniapodrozy.pl 

Dokumenty prosimy przesłać na adres:
ERGO Ubezpieczenia Podróży Dział Likwidacji Szkód
Ul. Chmielna 101/102
80-748 Gdańsk