Wszystko co musisz wiedzieć o ubezpieczeniach biletu wstępu
Jak działa ubezpieczenie?
Polisę można zakupić tylko podczas zakupu biletu na stronie www Eventim.
Polisa tego typu umożliwia zwrot 100% ceny biletu wstępu na wydarzenia odbywające się zarówno w Polsce jak i za granicą.
Rezygnacja z udziału w imprezie możliwa jest z powodu:
- Nieszczęśliwego wypadku ubezpieczonego lub jego najbliższego krewnego
- Nagłego zachorowania ubezpieczonego lub jego najbliższego krewnego (również na COVID-19)
- Śmierci ubezpieczonego lub jego najbliższego krewnego (również w wyniku COVID-19)
- Ciąży zagrożonej, jej powikłań lub wyznaczenia daty porodu na czas imprezy
- Minimum 2 godzin opóźnienia odlotu samolotu lub odjazdu pociągu czy autobusu, w dniu imprezy
- Unieruchomienia pojazdu ubezpieczonego w dniu imprezy ze względu na awarię lub wypadek drogowy
- Ciąży zagrożonej lub powikłań ciąży (maksymalnie do końca 10 tygodnia ciąży)
Ubezpieczenie zwraca 100% ceny biletu, ale nie więcej niż 2500 PLN na osobę.
Wszystkie niezbędne informacje zawarte są w Karcie Produktu i Warunkach Ubezpieczenia.
Zapoznaj się z nimi przed zakupem ubezpieczenia.
Jak zgłosić szkodę?
Powstałą szkodę należy zgłosić do ERGO Ubezpieczenia Podróży maksymalnie w ciągu 3 dni.
Do formularza należy dołączć bilet i dowód jego nabycia, polisę oraz dokumentację potwierdzającą przyczynę rezygnacji z udziału w imprezie.
Lista niezbędnych dokumentów potwierdzających zajście zdarzenia ubezpieczeniowego |
|
Nagłe zachorowanie |
|
Nieszczęśliwy wypadek |
|
Zgon |
|
Szkoda w mieniu |
|
Opóźnienie środka transportu |
|
Unieruchomienie pojazdu |
|
Wyznaczona data porodu |
|
Ciąża zagrożona lub powikłania ciąży |
|
Wezwanie na policję lub do sądu |
|
W przypadku wyboru tradycyjnej formy zgłoszenia szkody prosimy o wysłanie kompletu dokumentów na adres:
ERGO Ubezpieczenia Podróży
al. Grunwaldzka 413
80-309 Gdańsk